Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kyodai Sushi Driebergen. Meer weten? Ontdek meer
Jochem
12 jun 2026 om 20:33
Opnemen bestelling allemaal lastig gegaan
Pomme
5 jun 2026 om 20:22
Duurde 1,5 uur zoals altijd. Wel lekker eten
Gijs
5 jun 2026 om 19:52
Smaakte heerlijk. Netjes verpakt
Pieter
5 jun 2026 om 17:16
Eten was goed. Bestelling was 45 min te laat
Willem
4 jun 2026 om 20:57
3 uur wachten en telefonisch niet bereikbaar. Rijst was heel klef.
Suzanne
23 mei 2026 om 20:06
smaak was prima. als je een halfuur na de afgesproken tijd belt waar het eten blijft, krijg je te horen dat het nog minstens een halfuur gaat duren
Michael
19 mei 2026 om 21:05
Smaakt heerlijk en is supersnel bezorgt.
Emma
14 mei 2026 om 21:07
Het duurde 2 uur voordat het bezorgd werd en het eten was ondertussen koud geworden…
Emile
13 mei 2026 om 22:03
Bestelling 14.30uur gedaan met levering 17.15. Tot 2x toe gebeld dat er geen Tonijn was enzovoorts. Vervolgens 18.15uur langskomen met levering waarbij warm product koud is. Het wordt er niet beter op. Kom gewoon op tijd of neem de telefoon op
Michelle
13 mei 2026 om 19:43
Bestelling kwam veelste laat en was echt niet lekker.
Darryl
9 mei 2026 om 22:14
Very late delivery and very average Sushi.
Jeroen
8 mei 2026 om 23:39
Heerlijk gegeten en netjes optijd bezorgd!